Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5649
Title: Using project-based learning to develop 21st century skills [Articol]
Authors: Răciula, Ludmila
Keywords: învățare bazată pe proiecte
provocare
problemă
competențe pentru secolul al XXI-lea
Issue Date: 2022
Publisher: USARB
Citation: Răciula, Ludmila. Using project-based learning to develop 21st century skills / L. Răciula // Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică : Materialele Conf. Şt. cu participare Intern., Ed. a 10-a, 08 oct. 2021. – Bălţi : [S. n.], 2022 (CEU US). – Vol. II. – P. 258-261. – ISBN 978-9975-50-272-6.
Abstract: Învățarea bazată pe proiecte, apărută la sfârșitul secolului al XIX-lea sub influența cerce-tărilor lui Piaget în domeniul psihologiei dezvoltării, se bazează pe ideea că un individ își construiește cunoștințele pe baza experienței. Spre deosebire de sala de clasă standard cu care suntem obișnuiți și în care majoritatea dintre noi s-a instruit, ―sala de clasă în care se desfășoară învățarea bazată pe proiecte, este orientată spre elevi, oferind atât spațiul cât și contextul în care pot colabora și explora probleme și provocări din lumea care-i înconjoară. Este o abordare complet diferită a învățării, deoarece în loc să se transmită informații, se favorizează procesele de cercetare, interogare și cooperare activă la soluționarea unei provocări sau probleme.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5649
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raciula_L_invatare.pdf378,12 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons