Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5613
Title: Влияние электронной коммерции на потребительский рынок [Articol]
Authors: Вирста, Елена
Киселев, Лилия, науч. рук.
Keywords: comerţul electronic
consumatorul
achiziţii
magazin online
bunuri
servicii
vânzători
Issue Date: 2021
Publisher: USARB
Citation: Вирста, Елена. Влияние электронной коммерции на потребительский рынок / Е. Вирста ; науч. рук.: Лилия Киселев // Interuniversitaria : Materialele Conf. şt. a studenţilor, 23 apr. 2021, ed. a 17-a. – Bălţi, 2021. – Vol. 2. – P. 218-223. – ISBN 978-9975-50-266-5.
Abstract: Acest articol cercetează influența comerțului electronic asupra consumatorului contemporan. Au fost depistate motivele datorită cărora un cumpărător este tentat să facă o cumpărătură. Sunt indicate beneficiile și neajunsurile comerțului electronic pentru consumator. Sunt indicate datele statistice despre comerțul în internet din țara noastră și alte țări ale lumii. Este analizată evoluția comerțului electronic în situația pandemică.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5613
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Virsta_E_comert.pdf327,08 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons