Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5548
Title: Sporirea competitivităţii spaţiului universitar din Republica Moldova prin valorificarea potenţialului creativ [Articol]
Authors: Suslenco, Alina
Keywords: competitivitate
potenţial creativ
potenţial uman
spaţiu universitar
Issue Date: 2016
Publisher: USARB
Citation: Suslenco, Alina. Sporirea competitivităţii spaţiului universitar din Republica Moldova prin valorificarea potenţialului creativ / Alina Suslenco // The Journal Contemporary Economy = Revista Economia Contemporană. Vol.1, Issue 1/2016. – P. 150-159. – ISSN 2537 – 4222 ; ISSN-L 2537 – 4222.
Abstract: În cadrul prezentei lucrări a fost analizată oportunitatea de sporire a competitivităţii universităţilor din Republica Moldova prin intermediul valorificării potențialului creativ al corpului academic, al studenţilor. Actualitatea temei este fundamentată pe necesitatea de a putea asigura competitivitate universităţilor, care reprezintă acele locuri unde creaţia, inovarea, cultura şi valorile izvorăsc şi sunt valorificate în cadrul unui mediu absorbit de creativitate şi clădit prin valorificarea potenţialului. În cadrul acestei lucrări a fost analizată situaţia Republicii Moldova la capitolul de admitere a studenţilor la universităţi şi analiza absolvenţilor instituţiilor superioare. Metodologia cercetării s-a axat pe utilizarea metodelor de cercetare empirică, analiză calitativă, analiză şi sinteză, inducţie şi deducţie, fiecare dintre ele contribuind la cristalizarea rezultatelor cercetării efectuate. În concluzii, menţionam că mediul universitar din Republica Moldova are nevoie de eforturile consolidate ale corpului academic în crearea şi sporirea competitivităţii universităţilor şi crearea oportunităţilor pentru studenţii absolvenţi de a se insera mai uşor pe piaţa muncii.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5548
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suslenco_Sporirea.pdf1,26 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons