Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5475
Title: Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan : Conferinţa ştiinţifico-practică internaţională, Ed. a 2-a, 15-16 iun. 2018
Other Titles: Fostering the innovative strategies for contemporary artistic education development
Authors: Bularga, Tatiana
Keywords: conferinţe ştiinţifice
cercetări ştiinţifice
educaţie artistică
dezvoltarea artistică
învăţământul contemporan
Issue Date: 2018
Publisher: USARB
Citation: „Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan″, conferinţă ştiinţifico-practică internaţională (2 ; Bălți ). Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan = Fostering the innovative strategies for contemporary artistic education development : Conferinţa ştiinţifico-practică internaţională, Ed. a 2-a, 15-16 iunie 2018 / coord.: Tatiana Bularga. – Bălţi : [s. n.], 2018 (Tipogr. „Indigou Color”). – 358 p. : fig., tab. – Antetit.: Univ. de Stat „Alecu Russo″ din Bălţi, Proiectul de cercet. Managementul implementării praxiologiei formativ-inovaţionale în sistemul învăţământului artistic naţ. – Tit. paral.: lb. rom., engl. – Texte : lb. rom., engl., rusă. – Rez.: lb. engl. – Bibliogr. la sfârşitul art. – Referinţe bibliogr. în subsol. – ISBN 978-9975-3267-1-1.
Abstract: Lucrarea include materialele ştiinţifice prezentate la Conferinţa ştiinţifico-practică internaţională „Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan”, care a avut loc pe 15-16 iunie, 2018 în incinta Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5475
ISBN: 978-9975-3267-1-1
Appears in Collections:Conferinţe. Colocvii

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Valorificarea_strategiilor_Conf_2018.pdf16,05 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons