Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5475
Title: | Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan : Conferinţa ştiinţifico-practică internaţională, Ed. a 2-a, 15-16 iun. 2018 |
Other Titles: | Fostering the innovative strategies for contemporary artistic education development |
Authors: | Bularga, Tatiana |
Keywords: | conferinţe ştiinţifice cercetări ştiinţifice educaţie artistică dezvoltarea artistică învăţământul contemporan |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | USARB |
Citation: | „Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan″, conferinţă ştiinţifico-practică internaţională (2 ; Bălți ). Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan = Fostering the innovative strategies for contemporary artistic education development : Conferinţa ştiinţifico-practică internaţională, Ed. a 2-a, 15-16 iunie 2018 / coord.: Tatiana Bularga. – Bălţi : [s. n.], 2018 (Tipogr. „Indigou Color”). – 358 p. : fig., tab. – Antetit.: Univ. de Stat „Alecu Russo″ din Bălţi, Proiectul de cercet. Managementul implementării praxiologiei formativ-inovaţionale în sistemul învăţământului artistic naţ. – Tit. paral.: lb. rom., engl. – Texte : lb. rom., engl., rusă. – Rez.: lb. engl. – Bibliogr. la sfârşitul art. – Referinţe bibliogr. în subsol. – ISBN 978-9975-3267-1-1. |
Abstract: | Lucrarea include materialele ştiinţifice prezentate la Conferinţa ştiinţifico-practică internaţională „Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan”, care a avut loc pe 15-16 iunie, 2018 în incinta Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi. |
URI: | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5475 |
ISBN: | 978-9975-3267-1-1 |
Appears in Collections: | Conferinţe. Colocvii |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Valorificarea_strategiilor_Conf_2018.pdf | 16,05 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License