Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5459
Title: Predarea diferenţiată a cursului universitar tic, predestinat studenţilor de la specialităţile non-it, în dependenţă de domeniul de formare profesională [Articol]
Authors: Popov, Lidia
Skutniţki, Olesea
Keywords: technologies
differentiation
teaching
professional field
information and communication technologies
non-IT specialties
Issue Date: 2022
Publisher: USARB
Citation: Popov, Lidia. Predarea diferenţiată a cursului universitar tic, predestinat studenţilor de la specialităţile non-it, în dependenţă de domeniul de formare profesională / Lidia Popov, Olesea Skutniţki // Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică : Materialele Conf. Şt. cu participare Intern., Ed. a 10-a, 8 oct. 2021. – Bălţi : [S. n.], 2022 (CEU US). – Vol. 1. – P. 143-148. – ISBN 978-9975-50-271-9.
Abstract: This article describes the development of digital skills for students of non-IT specialties at the „Alecu Russo" Balti State University through the differentiated university course ICT (Information and Communications Technology) for problem-solving situations depending on the professional field.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5459
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Popov_Predarea.pdf498,73 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons