Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5389
Title: Zum funktionieren der wortneubildungen in den deutschen werbetexten [Articol]
Authors: Dreglea, Olesea
Chira, Oxana, conducător şt.
Keywords: publicitate
formare de cuvinte
text publicitar
mass-media
vocabular
Issue Date: 2021
Publisher: USARB
Citation: Dreglea, Olesea. Zum funktionieren der wortneubildungen in den deutschen werbetexten / Olesea Dreglea ; conducător şt.: Oxana Chira // Interuniversitaria : Materialele Conferinţei Ştiinţifice a Studenţilor, Ed. a 17-a, 23 aprilie 2021. – Bălţi : Centrul editorial universitar, 2021. – Vol. 1. – P. 296-301. – ISBN 978-9975-50-241-2.
Abstract: Există o mulțime de cercetări care analizează publicitatea din diferite perspective. Publicitatea ca fenomen general nu mai poate fi redusă la un singur domeniu din viața societății contemporane. Ea trebuie privită ca un întreg fiind prezentă în mai multe branșe precum: economie, politică, cultură, medicină, sociologie, psihologie etc. În acest articol vom expune doar cele mai reprezentative exemple din ziarele germane. În continuare vom prezenta definițiile cele mai influente ale conceptului de publicitate cu scopul de a evidenția multiplele aspecte ale acestui domeniu.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5389
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dreglea_Olesea_Zum_funktionieren.pdf314,15 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons