Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5381
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorJulcovschi, Victoria-
dc.contributor.otherCondrat, Viorica, conducător şt.-
dc.date.accessioned2022-01-14T13:27:02Z-
dc.date.available2022-01-14T13:27:02Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationJulcovschi, Victoria. An overview of the english language education process in the 21st century / Victoria Julcovschi ; conducător şt.: Viorica Condrat // Interuniversitaria : Materialele Conferinţei Ştiinţifice a Studenţilor, Ed. a 17-a, 23 aprilie 2021. – Bălţi : Centrul editorial universitar, 2021. – Vol. 1. – P. 213-219 . – ISBN 978-9975-50-241-2.ro
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5381-
dc.description.abstractÎntrucât metodologiile din trecut nu par să răspundă necesităților secolului XXI, atribuțiile profesorilor de limbi străine devin tot mai dificile. Ei sunt așteptați nu doar să proiecteze decurgerea procesului educațional în așa mod ca să dezvolte cele patru competențe de bază, dar și să contribuie la formarea abilităților dictate de secolul al XXI-lea. Astfel, articolul oferă o prezentare generală a metodelor actuale de educație a limbii engleze ca limbă străină. De asemenea, este evidențiată importanța dezvoltării abilităților de gândire de ordin superior la elevi, astfel încât să poată satisface cu succes cerințele societății actuale.ro
dc.language.isoenen
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjecteducaţia limbiiro
dc.subjectmetodero
dc.subjectcompetenţă culturalăro
dc.subjectcompetenţele secolul XXIro
dc.subjectabilităţi de gândire superioarăro
dc.titleAn overview of the english language education process in the 21st century [Articol]en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Julcovschi_Victoria_An_overview.pdf251,33 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons