Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5308
Title: | Stages of vocabulary acquisition at the gymnasium level [Articol] |
Authors: | Călăraş, Angela |
Keywords: | vocabulary acquisition vocabulary mediation word aspects main steps in vocabulary teaching facets of the vocabulary vocabulary learning drills |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | USARB |
Citation: | Călăraş, Angela. Stages of vocabulary acquisition at the gymnasium level / A. Călăraş // Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice : Conf. şt., ed. a 7-a, 11 dec. 2020. – Bălți : [S. n.], 2021. – P. 141-147. – ISBN 978-9975-46-539-7. |
Abstract: | Articolul urmărește să definească rolul predării vocabularului la nivel gimnazial. Metodicienii afirmă că predarea vocabularului este un element important în dezvoltarea şi consolidarea abilităţilor de vorbire a elevilor. Îmbogățirea vocabularului este foarte importantă pentru cultivarea modalităţilor de exprimare a elevilor și se realizează sistematic în cadrul lecţiilor de limbă engleză. Dar aceasta nu se reduce doar la sesizarea sau însușirea de cuvinte noi. Este demonstrat că pentru realizarea finalității cognitive a noilor unităţi lexicale, acestea trebuie explicate şi utilizate în contextul potrivit. Este evident faptul că un vocabular bogat contribuie la o comunicare eficientă în diferite situaţii. Dar, în același timp, nu ar trebui să uităm că vocabularul este predat împreună cu alte componente importante, cum ar fi gramatica, ortografia și pronunția. Articolul, de asemenea, reflectă opiniile lingviştilor notorii despre rolul vocabularului în însuşirea limbii, aspectele și clasificarea acestuia, precum și etapele de dobândire a vocabularului la nivel gimnazial. |
URI: | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5308 |
Appears in Collections: | Articole |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Calaras_vocabulary.pdf | 322,93 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License