Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5308
Title: Stages of vocabulary acquisition at the gymnasium level [Articol]
Authors: Călăraş, Angela
Keywords: vocabulary acquisition
vocabulary mediation
word aspects
main steps in vocabulary teaching
facets of the vocabulary
vocabulary learning drills
Issue Date: 2021
Publisher: USARB
Citation: Călăraş, Angela. Stages of vocabulary acquisition at the gymnasium level / A. Călăraş // Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice : Conf. şt., ed. a 7-a, 11 dec. 2020. – Bălți : [S. n.], 2021. – P. 141-147. – ISBN 978-9975-46-539-7.
Abstract: Articolul urmărește să definească rolul predării vocabularului la nivel gimnazial. Metodicienii afirmă că predarea vocabularului este un element important în dezvoltarea şi consolidarea abilităţilor de vorbire a elevilor. Îmbogățirea vocabularului este foarte importantă pentru cultivarea modalităţilor de exprimare a elevilor și se realizează sistematic în cadrul lecţiilor de limbă engleză. Dar aceasta nu se reduce doar la sesizarea sau însușirea de cuvinte noi. Este demonstrat că pentru realizarea finalității cognitive a noilor unităţi lexicale, acestea trebuie explicate şi utilizate în contextul potrivit. Este evident faptul că un vocabular bogat contribuie la o comunicare eficientă în diferite situaţii. Dar, în același timp, nu ar trebui să uităm că vocabularul este predat împreună cu alte componente importante, cum ar fi gramatica, ortografia și pronunția. Articolul, de asemenea, reflectă opiniile lingviştilor notorii despre rolul vocabularului în însuşirea limbii, aspectele și clasificarea acestuia, precum și etapele de dobândire a vocabularului la nivel gimnazial.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5308
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Calaras_vocabulary.pdf322,93 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons