Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5080
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Şova, Tatiana | - |
dc.contributor.author | Rusov, Veronica | - |
dc.contributor.author | Cotos, Ludmila | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-05T08:42:24Z | - |
dc.date.available | 2021-07-05T08:42:24Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Şova, Tatiana. Factorii transferului de inovaţii în educaţie : Studiu analitic / Tatiana Şova, Veronica Rusov, Ludmila Cotos ; Universitatea de „Stat lecu Russo” din Bălţi, Facultatea de Ştiinţe ale Educaţiei, Psihologie şi Arte, Catedra de Ştiinţe ale Educaţiei. – Bălţi : [s. n.], 2018. – 65 p. ; fig., tab.. – Bibliogr.: p. 56-57. – ISBN 978-9975-3276-4-0. | ro |
dc.identifier.isbn | 978-9975-3276-4-0 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5080 | - |
dc.description.abstract | Prezentul Studiu este o analiză generală a factorilor ce asigură transferul de inovații în educație și asigură punctul de pornire pentru identificarea condițiilor de implementare eficientă a schimbării. Studiul poate fi considerat un suport informativ pentru persoanele interesate în vederea dezvoltării culturii inovării la nivel de instituție de învățământ. | ro |
dc.language.iso | ro | ro |
dc.publisher | USARB | ro |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | inovaţii educaţionale | ro |
dc.subject | procesul inovațional | ro |
dc.subject | cultura inovării | ro |
dc.title | Factorii transferului de inovaţii în educaţie : Studiu analitic | ro |
dc.type | Book | en |
Appears in Collections: | Publicaţii didactice şi metodice |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Studiu_Transfer_Inovatii_Cotos_Sova_Rusov.pdf | 3,59 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License