Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5076
Title: | Managementul inovaţiilor în educaţie: Ghid metodic pentru cadrele manageriale şi didactice |
Authors: | Şova, Tatiana Rusov, Veronica Cotos, Ludmila Cojocaru, Victoria, recenzent Zorilo, Larisa, recenzent Guţalov, Lilia, recenzent |
Keywords: | inovaţii în educaţie managementul inovaţiilor implementarea inovațiilor performanţe profesionale |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | USARB |
Citation: | Şova, Tatiana. Managementul inovaţiilor în educaţie: Ghid metodic pentru cadrele manageriale şi didactice / Tatiana Şova (coordonator), Veronica Rusov, Ludmila Cotos ; Univ. de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, Fac. de Ştiinţe ale Educaţiei, Psihologie şi Arte, Catedra de Ştiinţe ale Educaţiei. – Bălţi: [s. n]., 2019. – 100 p.: fig., tab. – ISBN 978-9975-3369-6-3. |
Abstract: | Structura Ghidului metodic include 10 ateliere în care este abordat complex fenomenul pedagogic al transferului inovațional accentul fiind pus pe condițiile ce determină succesul procesului inovaţional. Conținuturile atelierelor sunt axate sistemic pe crearea situaţiilor de învăţare interactive şi integrative prin diverse aplicaţii practice,sarcini pentru lucrul individual, care presupun analiză, sinteză, reflecţii, întrebări, comentarii şi extensii. Accentul este pus pe aspectul formativ insistându-se asupra valorificării potenţialului intelectual și a experienței profesionale privind implementarea inovațiilor. Recomandările metodice stimulează motivaţia pentru implementarea inovațiilor, diminuarea stresului, pentru sporirea performanţelor profesionale în vederea promovării unei culturi a inovării. |
URI: | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5076 |
ISBN: | 978-9975-3369-6-3 |
Appears in Collections: | Publicaţii didactice şi metodice |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ghid_Management_Inovatii_Sova_Rusov_Cotos.pdf | 2,41 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License