Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5025
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorZastînceanu, Liubovro
dc.date.accessioned2021-03-02T09:35:15Z-
dc.date.available2021-03-02T09:35:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationZastînceanu, Liubov. Studiul individual dirijat în contextul învăţării pe tot parcursul vieţii / Liubov Zastînceanu // Relevanţa şi calitatea formării universitare: competenţe pentru prezent şi viitor: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale, consacrată celor 75 de ani de la fondarea universităţii bălţene, din 09 oct. 2020. – Bălţi, 2020. – Vol.1. – P. 230-233. – ISBN 978-9975-50-255-9.ro
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5025-
dc.description.abstractÎn this article analyzes the specifics of the concept of supervised individual study in the context of lifelong learning.en
dc.language.isororo
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectlifelong learningen
dc.subjectindividual studyen
dc.subjectsupervised individual studyen
dc.titleStudiul individual dirijat în contextul învăţării pe tot parcursul vieţii [Articol]ro
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zastinceanu_studiul.pdf486,15 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons