Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5003
Title: | Оптимизация самостоятельной работы студентов при изучении лингвистических дисциплин в свете компетентностного подхода [Articol] |
Authors: | Сирота, Елена |
Keywords: | muncă independentă studenţi subiecte lingvistice abordare bazată pe competenţe text funcţiile cuvântului activitate de gândire a vorbirii |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | USARB |
Citation: | Сирота, Елена. Оптимизация самостоятельной работы студентов при изучении лингвистических дисциплин в свете компетентностного подхода / Елена Сирота // Relevanţa şi calitatea formării universitare: competenţe pentru prezent şi viitor: Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale, consacrată celor 75 de ani de la fondarea universităţii bălţene, din 09 oct. 2020. – Bălţi, 2020. – Vol.1. – P. 154-159. – ISBN 978-9975-50-255-9. |
Abstract: | În articolul de faţă este abordată problema modalităţilor de lucru independent al elevilor; implementarea lor în studiul subiectelor lingvistice în lumina abordării bazate pe competenţe; sunt folosite toate funcţiile cuvântului, care sunt atât de necesare pentru dezvoltarea eficientă a activităţii de gândire a vorbirii elevilor, întrucât anume acest lucru va permite caracterizarea studentului în viitor ca un bun specialist care corespunde nevoilor profesionale ale societăţii. În plus, lucrarea textuală este inclusă şi în procesul educaţional, luând în considerare vorbirea ei internă şi relaţiile invariante-variabile între nivelurile interne şi externe ale textului. Numai această abordare contribuie la formarea variabilităţii elevilor în exprimarea sensului şi conştientizării atunci când aleg o opţiune de text. |
URI: | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/5003 |
Appears in Collections: | Articole |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
sirota_optimizatia.pdf | 519,73 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License