Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4982
Title: Realizarea instruirii adaptive la specialitatea Pedagogie în învățământul primar: Ghid metodologic pentru cadrele didactice
Authors: Zastînceanu, Liubov
Popov, Lidia
Keywords: instruirii adaptive
viitori învățători
clasele primare
dezvoltarea competenţelor digitale
evaluarea adaptivă
Issue Date: 2016
Publisher: USARB
Citation: Zastînceanu, Liubov. Realizarea instruirii adaptive la specialitatea Pedagogie în învățământul primar: Ghid metodologic pentru cadrele didactice / Liubov Zastînceanu, Lidia Popov; Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți, Facultatea de Științe Reale, Economice și ale Mediului, Catedra de matematică și informatică; – Bălţi: Presa universitară bălțeană, 2016. – 100 p. Bibliogr.: p. 85-87. – ISBN 978-9975-50-168-2.
Abstract: În ghidul puteţi găsi răspunsuri la unele întrebări, pe care și le pune fiecare formator al viitorilor învățători de clasele primare. Instrumentele utilizate la realizarea instruirii adaptive sunt instrumente didactice potrivite, care ne ajută să ne axăm pe cerințele, nevoile și posibilitățile studenților contribuind efectiv la dezvoltarea competenţelor digitale și profesionale ale viitorilor specialişti. Evaluarea adaptivă la unitățile de curs respective permite nu numai a constata schimbările în achiziţiile studenţilor, dar şi a dirija efectiv procesul de formare, datorită feedback-ului operativ.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4982
ISBN: 978-9975-50-168-2
Appears in Collections:Publicaţii didactice şi metodice

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zastinceanu_ Ghid_metod._2016.pdf2,91 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons