Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4976
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зорило, Лариса | ru |
dc.contributor.author | Котос, Людмила | ru |
dc.date.accessioned | 2021-02-01T14:22:24Z | - |
dc.date.available | 2021-02-01T14:22:24Z | - |
dc.date.issued | 2020 | ro |
dc.identifier.citation | Зорило, Лариса. Актуальные проблемы повышения квалификации воспитателей дошкольных учреждений в Республике Молдова / Л. Зорило, Людмила Котос // Relevanța și calitatea formării universitare: competențe pentru prezent și viitor : Materialele Conf. șt. intern., consacrată celor 75 de ani de la fondarea universității bălțene, 09 oct. 2020. – Bălţi, 2020. – Vol. II. – P. 17-21. – ISBN 978-9975-50-256-6. | ru |
dc.identifier.uri | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4976 | - |
dc.description.abstract | În articolul dat este abordată problema formării profesionale a educatorilor la cursurile de formare continuă. De asemenea sunt identificați factorii, care influențează acest proces. Autorii articolului sugerează indicații pentru îmbunătățirea acestei activități, atât în ceea ce privește conținutul, cât și în aspectele organizaționale. Sarcinile de îmbunătățire a calificărilor educatorilor sunt corelate cu prevederile Curriculumului pentru educație timpurie. | ro |
dc.language.iso | ru | en_US |
dc.publisher | USARB | ro |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | competență profesională | ro |
dc.subject | formare continuă | ro |
dc.subject | cursuri de formare continuă | ro |
dc.title | Актуальные проблемы повышения квалификации воспитателей дошкольных учреждений в Республике Молдова [Articol] | ru |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Articole |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zorilo_L_probleme.pdf | 394,7 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License