Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4911
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMorari, Marina-
dc.date.accessioned2020-12-07T13:18:31Z-
dc.date.available2020-12-07T13:18:31Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationMorari, Marina. Organizarea și desfășurarea activităților cultural-artistice în instituțiile de educație timpurie / Marina Morari // Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare: Materialele Conferinţei ştiinţifico-practice internaţionale, Ed. a 3-a, 08 mai 2020 – Bălţi: S. n., 2020. – P. 165-170. – ISBN 978-9975-3422-5-4.ro
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4911-
dc.description.abstractÎn procesul educației timpurii, activitățile cultural-artistice ocupă în mod tradițional un loc important. În articol este definit fenomenul cultural-artistic, este explicat dualismul estetic - extra-estetic în educația artistică. Abordarea holistică în organizarea și desfășurarea activității cultural-artistice este argumentată de conexiunea zonelor de dezvoltare cu zonele de activitate. Clarificările conceptuale sunt aduse cu ajutorul materialelor aplicate în seminarile științifico-metodice ale laboratorului științific „Cercetări interdisciplinare în domeniile artelor”.ro
dc.language.isororo
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectactivitate cultural-artisticăro
dc.subjectfenomen cultural-artisticro
dc.subjectabordare holisticăro
dc.subjectabordare integrativăro
dc.subjectdualism estetic-extraesteticro
dc.titleOrganizarea și desfășurarea activităților cultural-artistice în instituțiile de educație timpurie [Articol]ro
dc.title.alternativeOrganization and conduct of cultural-artistic activities in early education institutionsen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Morari_Conf_ME_2020.pdf908,01 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons