Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4906
Title: Strategii de activizare a reflexivităţii la studenţi [Articol]
Other Titles: Strategies for activating reflexivity in students
Authors: Rusov, Veronica
Keywords: învăţământ centrat pe student
reflecţie
didactică universitară
Issue Date: 2020
Publisher: USARB
Citation: Rusov, Veronica. Strategii de activizare a reflexivităţii la studenţi / Veronica Rusov // Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare: Materialele Conferinţei ştiinţifico-practice internaţionale, Ed. a 3-a, 08 mai 2020 – Bălţi: S. n., 2020. – P. 337-345. – ISBN 978-9975-3422-5-4.
Abstract: Procesul de reflecţie şi de formare a capacităţilor de reflecţie constituie obiectul de studiu al diferitor ştiinţe: filozofie, psihologie, ergonomie, pedagogie. Într-o lume în care timpul pe care îl avem la dispoziţie pentru procesarea şi asimilarea noului este tot mai redus, iar complexitatea cunoaşterii este tot mai accentuată, apelul la metodele bazate pe limbajul intern este tot mai frecvent în contextele educative formale, nonformale şi informale, astfel încât putem vorbi despre o pedagogie a reflecţiei personale. În articol este accentuată necesitatea valorificării predării şi învăţării reflexive în vederea asigurării calităţii învăţământului centrat pe student. Sugestiile didactice de dezvoltare a reflexivităţii la studenţi descrise pot servi drept punct de pornire pentru cadrele didactice universitare care nu ezită să construiască o didactică universitară coerente şi puternic ancorate în realităţile academice.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4906
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
rusov_strategii.pdf906,15 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons