Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4903
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPereteatcu, Maria-
dc.date.accessioned2020-12-04T10:01:21Z-
dc.date.available2020-12-04T10:01:21Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationPereteatcu, Maria. Implicații educaționale ale inteligențelor multiple la vârsta timpurie / Maria Pereteatcu // Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare: Materialele Conferinţei ştiinţifico-practice internaţionale, Ed. a 3-a, 08 mai 2020 – Bălţi: S. n., 2020. – P. 317-324. – ISBN 978-9975-3422-5-4.ro
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4903-
dc.description.abstractArticolul reflectă asupra studiilor realizate de mai mulți autori asupra noțiunii de inteligență și a multiplelor inteligențe, elaborate de Howard Gardner. Este argumentată necesitatea și importanța aplicării Teoriei inteligenţelor multiple la toate disciplinele școlare. De asemenea sunt redați pașii pe care trebuie să-i urmeze cadrele didactice care doresc să predea în spiritul teoriei inteligenţelor multiple și exemple de implementare a inteligenţelor multiple în practica educaţională la vârsta timpurie.ro
dc.language.isororo
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectinteligenţăro
dc.subjectinteligență generalăro
dc.subjectinteligenţe multiplero
dc.subjecttratare diferențiatăro
dc.subjectinstruire interactivăro
dc.titleImplicații educaționale ale inteligențelor multiple la vârsta timpurie [Articol]ro
dc.title.alternativeEducational implications of multiple intelligences at early ageen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pereteatcu_Conf_ME_2020.pdf855,66 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons