Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4903
Title: Implicații educaționale ale inteligențelor multiple la vârsta timpurie [Articol]
Other Titles: Educational implications of multiple intelligences at early age
Authors: Pereteatcu, Maria
Keywords: inteligenţă
inteligență generală
inteligenţe multiple
tratare diferențiată
instruire interactivă
Issue Date: 2020
Publisher: USARB
Citation: Pereteatcu, Maria. Implicații educaționale ale inteligențelor multiple la vârsta timpurie / Maria Pereteatcu // Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare: Materialele Conferinţei ştiinţifico-practice internaţionale, Ed. a 3-a, 08 mai 2020 – Bălţi: S. n., 2020. – P. 317-324. – ISBN 978-9975-3422-5-4.
Abstract: Articolul reflectă asupra studiilor realizate de mai mulți autori asupra noțiunii de inteligență și a multiplelor inteligențe, elaborate de Howard Gardner. Este argumentată necesitatea și importanța aplicării Teoriei inteligenţelor multiple la toate disciplinele școlare. De asemenea sunt redați pașii pe care trebuie să-i urmeze cadrele didactice care doresc să predea în spiritul teoriei inteligenţelor multiple și exemple de implementare a inteligenţelor multiple în practica educaţională la vârsta timpurie.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4903
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pereteatcu_Conf_ME_2020.pdf855,66 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons