Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4888
Title: Abordarea transdisciplinară în educaţie – autenticitate şi relevanţă [Aticol]
Other Titles: The transdisciplinary approach in education – authenticity and relevance
Authors: Beţivu, Aurelia
Keywords: abordare trandisciplinară
autenticitate
relevanță
Issue Date: 2020
Publisher: USARB
Citation: Beţivu, Aurelia. Abordarea transdisciplinară în educaţie – autenticitate şi relevanţă / Aurelia Beţivu // Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare: Materialele Conferinţei ştiinţifico-practice internaţionale, Ed. a 3-a, 08 mai 2020 – Bălţi: S. n., 2020. – P. 398-402. – ISBN 978-9975-3422-5-4.
Abstract: Abordarea transdisciplinară de tip holistic, care depășește limitele de fragmentare disciplinară cu dezavantajele sale, oferă o viziune asupra lumii și a vieții, cât mai competentă și are ca punct de plecare natura umană cu toată complexitatea și diversele sale forme de manifestare. Tema dată se concentrează pe identificarea avantajelor abordării integrate asupra curriculum-ului. Concluzia fiind necesitatea reformei gândirii în domeniul formării care va avea ca rezultat o reformă ce nu ignoră contextul, diversitatea situațiilor, intercondiționarea și abordările multiple, condiții prealabile pentru înțelegere în viața reală.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4888
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Betivu_Conf_ME_2020.pdf826,88 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons