Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4806
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGhinda, Cristinaro
dc.contributor.authorCondrat, Viorica, conducător şt.ro
dc.date.accessioned2020-11-02T12:14:09Z-
dc.date.available2020-11-02T12:14:09Z-
dc.date.issued2019ro
dc.identifier.citationGhinda, Cristina. Songs as authentic input in EFL classroom / C. Ghinda ; conducător şt.: Viorica Condrat // Interuniversitaria : Materialele conf. şt. a studenţilor, 23 apr. 2019, ed. a 15-a. – Bălţi, 2019. – Vol. II. – P. 109-122. – ISBN 978-9975-50-241-2.ro
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4806-
dc.description.abstractMaterialele didactice, cum ar fi manualele și caietele de lucru sunt considerate componente importante ale procesului de învățare. Acestea servesc drept bază pentru o mare parte din conținuturile lingvistice și tematice pe care le însușesc elevii în sala de clasă. Cu toate acestea, există numeroși cercetători care promovează necesitatea expunerii elevilor la un material didactic mai autentic. Argumentul lor principal este nevoia de a pregăti pe cei ce învață să folosească limba în situații specifice din viața reală. În acest sens, utilizarea melodiilor în predarea limbii engleze este văzută ca o sursă potențială de limbaj autentic. Beneficiile acestei practici s-au dovedit a fi numeroase, precum crearea unui mediu plăcut de învățare, creșterea motivației elevilor, dar și neapărat îmbunătățirea abilităților de ascultare și vorbire.ro
dc.language.isoenen_US
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectengleza ca limbă străinăro
dc.subjectlimbaj autenticro
dc.subjectautenticitatero
dc.subjectcântecero
dc.titleSongs as authentic input in EFL classroom [Articol]en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ghinda_C_limbaj_autentic.pdf542,6 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons