Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4806
Title: Songs as authentic input in EFL classroom [Articol]
Authors: Ghinda, Cristina
Condrat, Viorica, conducător şt.
Keywords: engleza ca limbă străină
limbaj autentic
autenticitate
cântece
Issue Date: 2019
Publisher: USARB
Citation: Ghinda, Cristina. Songs as authentic input in EFL classroom / C. Ghinda ; conducător şt.: Viorica Condrat // Interuniversitaria : Materialele conf. şt. a studenţilor, 23 apr. 2019, ed. a 15-a. – Bălţi, 2019. – Vol. II. – P. 109-122. – ISBN 978-9975-50-241-2.
Abstract: Materialele didactice, cum ar fi manualele și caietele de lucru sunt considerate componente importante ale procesului de învățare. Acestea servesc drept bază pentru o mare parte din conținuturile lingvistice și tematice pe care le însușesc elevii în sala de clasă. Cu toate acestea, există numeroși cercetători care promovează necesitatea expunerii elevilor la un material didactic mai autentic. Argumentul lor principal este nevoia de a pregăti pe cei ce învață să folosească limba în situații specifice din viața reală. În acest sens, utilizarea melodiilor în predarea limbii engleze este văzută ca o sursă potențială de limbaj autentic. Beneficiile acestei practici s-au dovedit a fi numeroase, precum crearea unui mediu plăcut de învățare, creșterea motivației elevilor, dar și neapărat îmbunătățirea abilităților de ascultare și vorbire.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4806
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ghinda_C_limbaj_autentic.pdf542,6 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons