Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4693
Title: Über die asdrucksmöglichkeiten der attribute in Deutschen zeitungstexten [Articol]
Authors: Slivca, Iulia
Pomelnicova, Anna, conducător şt.
Keywords: atribut
cuvânt determinat
îmbinări de cuvinte nominale
flexiune
partea de propoziție
Issue Date: 2020
Publisher: USARB
Citation: Slivca, Iulia. Über die asdrucksmöglichkeiten der attribute in Deutschen zeitungstexten / Ana Bologa ; coord. şt.: Anna Pomelnicova / Interuniversitaria : Materialele Conferinţei Ştiinţifice a Studenţilor, Ed. a 16-a, 08 oct. 2020. – Bălţi : US „Alecu Russo”, 2020. – P. 102-105. – ISBN 978-9975-50-248-1.
Abstract: Scopul de bază al lucrării date este studierea posibilităților de exprimare a atributelor în textele publicistice. Atributul este partea secundară a propoziției care definește cuvîntul referențial. În primul rând, atributele joacă un rol special pentru accentuarea sensului expresiei și participă în realizarea expresivității. În al doilea rând, limba publicistică este o întegritate, un produs definit de cultura și psihologia a societății moderne. Scopul acestui articol, este analiza posibilitățile e exprimare în contextul diferitelor texte publicistice. În final vor fi analizate datele adunate într-o diagramă, care prezintă procentul tipurilor de atribute în textele publicistice.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4693
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
slivca_pomelnicova_Über.pdf658,46 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons