Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4637
Title: Merchandisingul o interfață a întreprinderii competitive [Articol]
Authors: Suslenco, Alina
Keywords: merchandising
marketing
vânzare
Issue Date: 2020
Publisher: USARB
Citation: Suslenco, A. V. Merchandisingul o interfață a întreprinderii competitive / A. Suslenco // Статистичні методи та інформаційні технології аналізу соціально-економічного розвитку: зб. текстів доповідей за матеріалами ХХ Міжнар. наук.-практ. конф., 21 травня 2020 р. – Хмельницький: Хмельницький ун-т управління та права ім. Леоніда Юзькова, 2020. P. 79-84. – ISBN 978-617-7572-36-6.
Abstract: În urma dezvoltării societății, a internaționalizării afacerilor, s-au produs schimbări majore și în modalitățile de construire a afacerilor, a interacțiunii cu clienții, dar și a construirii relațiilor cu clienții. Elementele centrale afectate de activitățile de internaționalizare au fost magazinele, punctele de vânzare care au trebuit să facă față noilor provocări înnaintate de un ansamblu de consumatori mai educați, mai pretențioși dar și mai ambițioși. Magazinele trebuie să facă față acestor provocări, în vederea satisfacerii dorințelor cleinților săi la maxim dar și de a atinge scopul lor de bază care este creșterea profitului. În acest context, apare necesitatea firmelor, unităților de vânzare de a fi mai bune, de a atrage clienții, de a-i fideliza, dea și de a le anticipa gusturile sale. Astfel, ca soluție, și instrument de bază în soluționarea acestor necesități apare termenul de merchandising.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4637
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suslenco_merchandisingul.pdf472,74 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons