Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4529
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ţaulean, Micaela | ro |
dc.date.accessioned | 2020-01-21T09:22:35Z | - |
dc.date.available | 2020-01-21T09:22:35Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Ţaulean, Micaela. Efective teacher-student interaction in the EFL classroom / Micaela Ţaulean // Conferinţa ştiinţifică naţională Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, ed. a 4-a, 08 dec. 2017. – Bălţi, 2018. – P. 110-117. – ISBN 978-9975-3225-9-1. | ro |
dc.identifier.uri | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4529 | - |
dc.description.abstract | Articolul examinează ideea interacțiunii profesor-student ca o ideie de succes care stă la baza relațiilor umane pozitive dintre oameni. În mod similar cu interacțiunea de zi cu zi, studenții universitari trebuie să fiu instruiți pentru a fi comunicatori eficienți într-o limbă străină, limba engleză. Profesorii de limbi străine pot și trebuie să fac acest lucru prin diferite modalități de a încuraja interacțiunea în clasă. | ro |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | USARB | ro |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | communicative skills | en_US |
dc.subject | linguistic competence | en_US |
dc.subject | classroom interaction | en_US |
dc.subject | social behaviour | en_US |
dc.subject | communicative behaviour | en_US |
dc.subject | pragmatic factors | en_US |
dc.title | Efective teacher-student interaction in the EFL classroom [Articol] | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Articole |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Taulean_M_communicative skills.pdf | 238,3 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License