Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4529
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorŢaulean, Micaelaro
dc.date.accessioned2020-01-21T09:22:35Z-
dc.date.available2020-01-21T09:22:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationŢaulean, Micaela. Efective teacher-student interaction in the EFL classroom / Micaela Ţaulean // Conferinţa ştiinţifică naţională Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, ed. a 4-a, 08 dec. 2017. – Bălţi, 2018. – P. 110-117. – ISBN 978-9975-3225-9-1.ro
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4529-
dc.description.abstractArticolul examinează ideea interacțiunii profesor-student ca o ideie de succes care stă la baza relațiilor umane pozitive dintre oameni. În mod similar cu interacțiunea de zi cu zi, studenții universitari trebuie să fiu instruiți pentru a fi comunicatori eficienți într-o limbă străină, limba engleză. Profesorii de limbi străine pot și trebuie să fac acest lucru prin diferite modalități de a încuraja interacțiunea în clasă.ro
dc.language.isoenen_US
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectcommunicative skillsen_US
dc.subjectlinguistic competenceen_US
dc.subjectclassroom interactionen_US
dc.subjectsocial behaviouren_US
dc.subjectcommunicative behaviouren_US
dc.subjectpragmatic factorsen_US
dc.titleEfective teacher-student interaction in the EFL classroom [Articol]en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Taulean_M_communicative skills.pdf238,3 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons