Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4529
Title: Efective teacher-student interaction in the EFL classroom [Articol]
Authors: Ţaulean, Micaela
Keywords: communicative skills
linguistic competence
classroom interaction
social behaviour
communicative behaviour
pragmatic factors
Issue Date: 2018
Publisher: USARB
Citation: Ţaulean, Micaela. Efective teacher-student interaction in the EFL classroom / Micaela Ţaulean // Conferinţa ştiinţifică naţională Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, ed. a 4-a, 08 dec. 2017. – Bălţi, 2018. – P. 110-117. – ISBN 978-9975-3225-9-1.
Abstract: Articolul examinează ideea interacțiunii profesor-student ca o ideie de succes care stă la baza relațiilor umane pozitive dintre oameni. În mod similar cu interacțiunea de zi cu zi, studenții universitari trebuie să fiu instruiți pentru a fi comunicatori eficienți într-o limbă străină, limba engleză. Profesorii de limbi străine pot și trebuie să fac acest lucru prin diferite modalități de a încuraja interacțiunea în clasă.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4529
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Taulean_M_communicative skills.pdf238,3 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons