Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4529
Title: | Efective teacher-student interaction in the EFL classroom [Articol] |
Authors: | Ţaulean, Micaela |
Keywords: | communicative skills linguistic competence classroom interaction social behaviour communicative behaviour pragmatic factors |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | USARB |
Citation: | Ţaulean, Micaela. Efective teacher-student interaction in the EFL classroom / Micaela Ţaulean // Conferinţa ştiinţifică naţională Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, ed. a 4-a, 08 dec. 2017. – Bălţi, 2018. – P. 110-117. – ISBN 978-9975-3225-9-1. |
Abstract: | Articolul examinează ideea interacțiunii profesor-student ca o ideie de succes care stă la baza relațiilor umane pozitive dintre oameni. În mod similar cu interacțiunea de zi cu zi, studenții universitari trebuie să fiu instruiți pentru a fi comunicatori eficienți într-o limbă străină, limba engleză. Profesorii de limbi străine pot și trebuie să fac acest lucru prin diferite modalități de a încuraja interacțiunea în clasă. |
URI: | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4529 |
Appears in Collections: | Articole |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Taulean_M_communicative skills.pdf | 238,3 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License