Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4527
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Stanţieru, Oxana | ro |
dc.date.accessioned | 2020-01-21T08:41:36Z | - |
dc.date.available | 2020-01-21T08:41:36Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Stanţieru, Oxana. Developing writing skills through diary writing / Oxana Stanţieru // Conferinţa ştiinţifică naţională Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, ed. a 4-a, 08 dec. 2017. – Bălţi, 2018. – P. 145-150. – ISBN 978-9975-3225-9-1. | ro |
dc.identifier.uri | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4527 | - |
dc.description.abstract | Diarismul este cel mai spontan, autentic, dar și sincer dintre genurile biografice, datorită faptului că reconstituie, zi de zi, impresii despre evenimente imediate. Datorită caracterului sistematic, calendaristic al jurnalului, acesta se poate transforma într-o tehnică de autocunoaștere, dar și de dezvoltare pluriaspectuală. Prezentul articol examinează posibilitatea utilizării jurnalului la orele de limba engleză, pentru a dezvolta abilitățile de scriere, precum și efectele jurnalului asupra personalității celui care practică acest gen biografic. | ro |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | USARB | ro |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | self-referential practice | en_US |
dc.subject | diary | en_US |
dc.subject | journal | en_US |
dc.subject | diary writing | en_US |
dc.subject | writing skills | en_US |
dc.subject | teaching /learning process | en_US |
dc.title | Developing writing skills through diary writing [Articol] | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Articole |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Stanţieru_O_writing skills.pdf | 248,48 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License