Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4519
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCondrat, Vioricaro
dc.date.accessioned2020-01-21T06:55:50Z-
dc.date.available2020-01-21T06:55:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationCondrat, Viorica. Epistemological framework of language education research and philosophy / Viorica Condrat // Conferinţa ştiinţifică naţională Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, ed. a 4-a, 08 dec. 2017. – Bălţi, 2018. – P. 25-31. – ISBN 978-9975-3225-9-1.ro
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4519-
dc.description.abstractFiind o știință relative nouă, educația lingvistică încă încearcă să-și delimiteze domeniul de cercetare și modelele sale operaționale. Convingerile diferite cu privire la natura sa epistemologică au condus la apariția unor idei uneori conflictuale, întrucât unii cercetători tind să se concentreze pe un anumit aspect în loc să adopte o abordare holistică care va integra cunoștințele din toate domeniile necesare înțelegerii acestei științe. Articolul urmărește să identifice cadrul conceptual al educației lingvistice și să determine obiectivele sale. În special, se dorește delimitarea modalităților de cercetăre în acest domeniu, care are drept scop principal de a ajuta elevii/studenții să își activeze facultatea limbajului.ro
dc.language.isoenen_US
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectlanguage educationen_US
dc.subjectoperational modelen_US
dc.subjectlanguage facultyen_US
dc.subjectconceptual frameworken_US
dc.titleEpistemological framework of language education research and philosophy [Articol]en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Condrat_V_epistemological.pdf271,38 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons