Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4506
Title: | Teaching vocabulary through synonyms [Articol] |
Authors: | Călăraş, Angela |
Keywords: | ideographic stylistic absolute synonyms connotation denotional features synonymic series the dominant word emotive associations context teaching vocabulary and the classroom techniques |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | USARB |
Citation: | Călăraş, Angela. Teaching vocabulary through synonyms / Angela Călăraş // Conferinţa ştiinţifică „Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice”, ed. a 5-a, 07 dec. 2018. – Bălţi : [S. n.], 2019. – P. 181-187. – ISBN 978-9975-3316-6-1. |
Abstract: | Dat fiind faptul că sinonimele constituie un strat considerabil al vocabularul limbii engleze, metodicienii trebuie să-şi schimbe atitudinea faţă de procesul de predare/învăţare a limbii engleze ca o limbă străină. Însuşirea sinonimelor este indispensabilă în deosebi pentru elevii, care învaţă engleza ca o limbă străină. Predarea vocabularului prin intermediul sinonimelor oferă posibilitatea studenţilor să acumuleze abilităţi şi cunoştinţe necesare pentru o lectură efectivă, comprehensiune şi comunicare. Abilitatea de a alege cuvîntul potrivit în orice context sau situaţie este o parte esenţială în cadrul procesului de învăţare a unei limbi. Predarea vocabularului în limba engleză cu ajutorul sinonimelor poate îmbogăţi semnificativ vocabularul studenţilor şi poate să le dea mai multă siguranţă în utilizarea acestora în viaţa de zi cu zi. |
URI: | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4506 |
Appears in Collections: | Articole |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
calaras_teaching.pdf | 334,09 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License