Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4443
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.date.accessioned2019-11-18T13:53:48Z-
dc.date.available2019-11-18T13:53:48Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citation"Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii", conferinţă ştiinţifico-practică internaţională (5; 2019; Chişinău). Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii : Materialele Conferinţei ştiinţifico-practice internaţionale, Ed. a 5-a, 18 octombrie 2019. – Bălţi : S. n., 2019 (Tipografia din Bălţi) – 352 p. : fig. color, tab. – Referinţe bibliogr. la sfârşitul art. – ISBN 978-9975-3302-8-2.ro
dc.identifier.issn978-9975-3302-8-2-
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4443-
dc.description.abstractMaterialele Conferinței conțin 67 de articole științifico-metodice a celor 71 de autori din Republica Moldova (47), România (15), Federația Rusă (4), Belarus (5). Articolele, elaborate în 4 limbi (româna, rusa, italiana, engleza) sunt clasificate conform cinci direcții tematice: • Dezvoltarea profesională a cadrelor didactice în domeniul educației incluzive • Strategii didactice incluzive • Servicii de sprijin pentru copii cu CES • Sinergia parteneriatelor în educaţia incluzivă • Educația interculturală • Managementul educaţiei incluziveen_US
dc.language.isororo
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjecteducaţie incluzivăro
dc.subjectconferinţă ştiinţifico-practică internaţionalăro
dc.subjecteducaţie interculturalăro
dc.subjectmanagementul educaţiei incluziveen_US
dc.titleEducaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii : Materialele Conferinţei ştiinţifico-practice internaţionale, Ed. a 5-a, 18 octombrie 2019ro
dc.typeBooken_US
Appears in Collections:Conferinţe. Colocvii

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conf_ed_incl.pdf5,48 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons