Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4329
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCondrat, Vioricaro
dc.date.accessioned2019-08-17T05:43:09Z-
dc.date.available2019-08-17T05:43:09Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationCondrat, Viorica. An analysis of students’ perception of plagiarism: the case of Alecu Russo Balti State University / V. Condrat // Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ediţia a 8-a: Materialele Colloquia Professorum din 12 oct. 2018. – Bălţi : US „Alecu Russo”, 2019. – P. 60-65. – ISBN 978-9975-50-235.ro
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4329-
dc.description.abstractUna din problemele stringente ce ține de scrisul academic este plagiatul. Studenții par a nu înțelege gravitatea actului în sine, plagiind ori de câte ori le este greu să își formuleze propriile gân-duri sau nu știu ce exact trebuie să facă. Astfel, ei nu realizează că încalcă normele academice comițând o infracțiune. Articolul prezintă o analiză a percepțiilor față de plagiat ale studenților de la Facultatea de Litere din anul 4 de la Ciclul Licență și anul 1 de la Ciclul Masterat care studiază limba engleză ca limbă principală. Rezultatele indică lipsa de conștientizare a gravității unui asemenea act la studenți. Atitudinea lor pare a fi una superficială față de scrisul academic, iar însăși actul de sfidare a normelor academice pare a fi nesemnificativ pentru studenți.ro
dc.language.isoenen
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectplagiatro
dc.subjectinfracțiunero
dc.subjectintegritate academicăro
dc.subjectnorme academicero
dc.titleAn analysis of students’ perception of plagiarism: the case of Alecu Russo Balti State University [Articol]en
dc.typeArticlero
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Condrat_an_analysis.pdf473,03 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons