Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4319
Title: Establishing meaningful relationships within a small discourse community to enhance students’ academic writing skills [Articol]
Authors: Condrat, Viorica
Keywords: comunitate discursivă
interacțiune academică
scris academic
Issue Date: 2019
Publisher: USARB
Citation: Condrat, Viorica. Establishing meaningful relationships within a small discourse community to enhance students’ academic writing skills / V. Condrat // Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ediţia a 8-a: Materialele Colloquia Professorum din 12 oct. 2018. – Bălţi : US „Alecu Russo”, 2019. – P. 56-60. – ISBN 978-9975-50-235-1.
Abstract: Abilitatea de a crea texte coerente este o componentă esențială în formarea academică a studentului. Procesul de scriere în scopuri academice este unul anevoios, care este considerat de către studenți ca fiind unul nesemnificativ. Studenții deseori nu sunt pregătiți să producă texte coerente în sco-puri academice. Mai mult, ei nu realizează importanța scrisului academic în formarea lor profesională. Articolul de față examinează factorii ce ar contribui la crearea unei comunități discursive, care, la rândul ei, ar spori calitatea scrisului academic la studenți.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4319
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Condrat_establishing.pdf574 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons