Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4244
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSkutniţki, Olesea-
dc.date.accessioned2019-03-20T12:31:51Z-
dc.date.available2019-03-20T12:31:51Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationSkutniţki, Olesea. Formarea competenţelor profesionale a viitorilor programatori în cadrul procesului de predare-invăţare-evaluare la unitatea de curs „Programarea funcţională” / Olesea Skutniţki // The use of modern educational and informational technologies for the training of professional competences of the students in higher education institutions : [The scientific-practical conference with international participation], December 7-8, 2018 : Articles. – Bălţi : Profadapt, 2018. – P. 222-225 – ISBN 978-9975-3276-0-2.ro
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/xmlui/handle/123456789/4244-
dc.description.abstractÎn societatea contemporană profesia programator a devenit foarte populară. În acelaşi timp cererea programatorilor calificaţi depăşeşte oferta. Acest fapt se datorează nivelului pregătirii profesionale a absolvenţilor, care nu corespunde cerinţelor societăţii. În comunicare sunt analizate competenţele necesare unui programator pentru a fi angajat şi modalitatea de formare a acestora în cadrul unui curs universitar.ro
dc.language.isororo
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectprogramatorro
dc.subjectcompetenţa profesionalăro
dc.subjectformarea/dezvoltarea competenţei de programarero
dc.subjecttehnologia informaţiei şi a comunicaţiilorro
dc.titleFormarea competenţelor profesionale a viitorilor programatori în cadrul procesului de predare-invăţare-evaluare la unitatea de curs „Programarea funcţională” [Articol]ro
dc.typeArticlero
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Skutnitki_formarea.pdf308,6 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons