Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4222
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Gaşiţoi, Natalia | - |
dc.date.accessioned | 2019-01-29T09:58:59Z | - |
dc.date.available | 2019-01-29T09:58:59Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Gaşiţoi, Natalia. Aspecte privind învăţarea bazată pe proiecte în cadrul unităţii de curs Analiză complexă / Natalia Gaşiţoi // The use of modern educational and informational technologies for the training of professional competences of the students in higher education institutions : [The scientific-practical conference with international participation], December 7-8, 2018 : Articles. – Bălţi : Profadapt, 2018. – P. 81-85. – ISBN 978-9975-3276-0-2. | ro |
dc.identifier.uri | http://dspace.usarb.md:8080/xmlui/handle/123456789/4222 | - |
dc.description.abstract | Procesul instructiv contemporan în instituţiile de învăţănât superior solicită cadrului didactic schimbarea strategiei de predare, transformarea lui într-un ghid sau trainer al studentului, iar sala de curs trebuie să fie transformată într-un mediu de lucru colaborativ în care studentul dezvoltă competenţele sale de explorare, învaţă să formuleze întrebări esenţiale, constructive, „bune”. Investigarea problemelor de analiză complexă permit înţelegerea profundă şi autentică a conceptelor de analiză reală, iar succesul poate fi obţinut aplicând învăţarea bazată pe proiecte realizând o sinteză a rezultatelor din algebră, trigonometrie, analiză reală, geometrie şi topologie. | ro |
dc.description.abstract | Contemporary instructional process in higher education institutions requires the teacher to change his teaching strategy, transforming him into a student’s guide or trainer, and in the same time the classroom should be transformed into a collaborative work environment in which the student develops his exploration skills, learn to formulate essential, constructive, "good" questions. The investigation of complex analysis problems allows a deep and authentic understanding of real analysis concepts, and the success can be achieved by implementing project-based learning by synthesizing results from algebra, trigonometry, real analysis, geometry and topology. | en |
dc.language.iso | ro | ro |
dc.publisher | USARB | ro |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | învăţarea bazată pe proiecte | ro |
dc.subject | metode interactive | ro |
dc.subject | numere complexe | ro |
dc.subject | funcţii elementare de variabilă complexă | ro |
dc.subject | transformări conforme | ro |
dc.subject | project-based learning | en |
dc.subject | interactive methods | en |
dc.subject | complex numbers | en |
dc.subject | elementary complex variable functions | en |
dc.subject | conformal mappings | en |
dc.title | Aspecte privind învăţarea bazată pe proiecte în cadrul unităţii de curs Analiză complexă [Articol] | ro |
dc.type | Article | ro |
Appears in Collections: | Articole |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Gasitoi_ aspecte.pdf | 393,51 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License