Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4179
Title: | The use of modern educational and informational technologies for the training of professional competences of the students in higher education institutions |
Authors: | Zastînceanu, Liubov Ciobanu, Mitrofan Lupu, Ilie Cabac, Valeriu Adăscăliţei, Adrian Tcaci, Carolina Braicov, Andrei Şova, Tatiana |
Keywords: | conferinţe ştiinţifice internaţionale tehnologii educaționale şi informaţionale formarea competențelor profesionale Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi formarea specialiştilor |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | USARB |
Citation: | "The use of modern educational and informational technologies for the training of professional competences of the students in higher education institutions", the scientific-practical conference with international participation ; 2018 ; Bălţi). The use of modern educational and informational technologies for the training of professional competences of the students in higher education institutions : [The scientific-practical conference with international participation], December 7-8, 2018 : Articles / scientic committee: Mitrofan Ciobanu [et al.] ; organizing committee: Liubov Zastînceanu [et al.]. – Bălţi : Profadapt, 2018. – 298 p. : tab., fig.. – Antetit.: Republic of Moldova Alecu Russo Balti State University. – Bibliogr. la sfârşitul art.. – ISBN 978-9975-3276-0-2. |
Abstract: | Lucrarea prezintă materialele Conferinţei ştiinţifico-practică internaţională „Utilizarea tehnologiilor educaționale și informaționale moderne pentru formarea competențelor profesionale ale studenților în instituțiile de învăţămât superior” care a avut loc pe 7-8 decembrie, 2018 în incinta Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi. |
URI: | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/4179 |
Appears in Collections: | Conferinţe. Colocvii |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
modern_educ.pdf | 23,76 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License