Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/3834
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDodu, Maria-
dc.date.accessioned2018-03-26T08:11:12Z-
dc.date.available2018-03-26T08:11:12Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationDodu, Maria. Particularităţile implementării strategiilor în companiile străine : McDonald's, Honda, Daewoo şi în companiile de producere a lactatelor din România / M. Dodu // Analele Universităţii de Stat “Alecu Russo” din Bălţi. Serie nouă. – Bălţi, 2007. – Fasc. a. : Economie, T. 21. – P. 117-120. – ISBN 978-9975-9555-9-1-4.ro
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/3834-
dc.description.abstractIn the last time, many companies of Republic of Moldova try to evolve the strategies for an efficacious economy.Many companies want to have an efficacious economy like foreign companies such as: McDonald's, Honda, Daewoo. All this companies are base the strategies of market.en
dc.language.isororo
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectcompanii străine în Moldovaro
dc.subjecteconomie alimentarăro
dc.subjectindustrie alimentarăro
dc.subjectproduse alimentarero
dc.titleParticularităţile implementării strategiilor în companiile străine : McDonald's, Honda, Daewoo şi în companiile de producere a lactatelor din România [Articol]ro
dc.typeArticlero
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dodu_particiluritatile.pdf2,14 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons