Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/3834
Title: Particularităţile implementării strategiilor în companiile străine : McDonald's, Honda, Daewoo şi în companiile de producere a lactatelor din România [Articol]
Authors: Dodu, Maria
Keywords: companii străine în Moldova
economie alimentară
industrie alimentară
produse alimentare
Issue Date: 2007
Publisher: USARB
Citation: Dodu, Maria. Particularităţile implementării strategiilor în companiile străine : McDonald's, Honda, Daewoo şi în companiile de producere a lactatelor din România / M. Dodu // Analele Universităţii de Stat “Alecu Russo” din Bălţi. Serie nouă. – Bălţi, 2007. – Fasc. a. : Economie, T. 21. – P. 117-120. – ISBN 978-9975-9555-9-1-4.
Abstract: In the last time, many companies of Republic of Moldova try to evolve the strategies for an efficacious economy.Many companies want to have an efficacious economy like foreign companies such as: McDonald's, Honda, Daewoo. All this companies are base the strategies of market.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/3834
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dodu_particiluritatile.pdf2,14 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons