Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/3742
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.date.accessioned | 2018-01-17T13:05:49Z | - |
dc.date.available | 2018-01-17T13:05:49Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | „Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii", conferinţă ştiinţifico-practică internaţională (3 ; 2017 ; Bălţi). Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii : Conf. şt.-pract. intern., Ed. a 3-a, Bălți. – Bălţi : S. n., 2017 (Tipografia din Bălţi). – 424 p. – ISBN 978-9975-132-99-2. | ro |
dc.identifier.isbn | 978-9975-132-99-2 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/3742 | - |
dc.description.abstract | Culegerea conține 80 de articole științifico-metodice a celor 80 de autori din Republica Moldova (41), România (4), Ucraina (3), Federația Rusă (5), Belarus (14), Kazahstan (13). Articolele sunt clasificate conform cinci direcții tematice: Probleme actuale în pregătirea cadrelor didactice pentru incluziunea educațională, Strategii didactice incluzive, Servicii de sprijin pentru copii cu CES, Sinergia parteneriatelor în educația incluzivă, Managementul educației incluzive. Autorii articolelor poartă responsabilitatea deplină pentru conţinutul materialelor propuse pentru publicare. | ro |
dc.language.iso | ro | ro |
dc.publisher | USARB | ro |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | educaţie incluzivă | ro |
dc.subject | conferinţe ştiinţifice | ro |
dc.subject | copii cu cerinţe speciale | ro |
dc.subject | incluziune educaţională | ro |
dc.title | Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii : Conf. şt.-pract. intern., Ed. a 3-a | ro |
dc.type | Book | ro |
Appears in Collections: | Conferinţe. Colocvii |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ed_inluz.pdf | 5,89 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License