Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/3656
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorZastînceanu, Liubov-
dc.date.accessioned2017-10-30T10:37:03Z-
dc.date.available2017-10-30T10:37:03Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationZastânceanu, Liubovi. Reforma curriculară şi predarea matematicii în ciclul primar / Liubovi Zastânceanu // Aspecte psihosociopedagogice ale procesului educaţional: tradiţii, valori, perspective : Materialele conf. şt.-practice intern. consacrată jubileului de 50 de ani de la fondarea Fac. de Pedagogie, Psihologie şi Asistenţă socială, Bălţi, 27 mai 2011. – Bălţi, 2011. – P. 119-121.ro
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/3656-
dc.description.abstractCi-après on analyse la répercussion des compétences spécifiques de l’études des mathématiques du cycle primaire par exemplification avec tâches des épreuves de l’évaluation finale pour les mathématiques dans la IV-e.fr
dc.language.isororo
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectcurriculumro
dc.subjectreforma curriculumuluiro
dc.subjectpredarea matematiciiro
dc.subjectmatematica în ciclul primarro
dc.titleReforma curriculară şi predarea matematicii în ciclul primar [Articol]ro
dc.typeArticlero
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zastanceanu_pred_matemat.pdf290,39 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons