Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/3625
Title: Aspecte metodologice ale autoevaluării în învăţămîntul primar [Articol]
Authors: Rusov, Veronica
Keywords: autoevaluare
învăţământ primar
Issue Date: 2011
Publisher: USARB
Citation: Rusov, Veronica. Aspecte metodologice ale autoevaluării în învăţămîntul primar / Veronica Rusov // Aspecte psihosociopedagogice ale procesului educaţional: tradiţii, valori, perspective : Materialele conf. şt.-practice intern. consacrată jubileului de 50 de ani de la fondarea Fac. de Pedagogie, Psihologie şi Asistenţă socială, Bălţi, 27 mai 2011. – Bălţi, 2011. – P. 90-92.
Abstract: Self-appraisal it's a quality of vocational training in the nursery school. The achieved appropriate ability o self-appraisal is the result of pedagogical action. Self-appraisal is on ability that „ is formed ”, but is not a gift ", and the background of this capacity can be formed from the childhood.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/3625
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rusov_autoevaluare.pdf300,94 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons