Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/3622
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Stratan, Elena | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-25T10:48:13Z | - |
dc.date.available | 2017-10-25T10:48:13Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Stratan, Elena. Bibliotecile învăţământului preuniversitar din Moldova: indicatori statistici pentru anul 2007 / Elena Stratan // Confluenţe bibliologice : Rev. de biblioteconomie şi şt. informării. – 2008. – Nr 3-4. – P. 46-52. – ISSN 1857-0232. | ro |
dc.identifier.uri | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/3622 | - |
dc.description.abstract | Bibliotecile şcolare sunt componente esenţiale ale sistemului de învăţământ preuniversitar, un suport de o mare importanţă al activităţilor didactice şi de cercetare. Monitorizarea indicatorilor statistici ai bibliotecilor şcolare în cadrul Centrelor Biblioteconomice universitare a început în anul 2004, în urma deciziei Ministerului Edu-caţiei şi Tineretului de a investi Biblioteca Universităţii Pedagogice de Stat „Ion Creangă”, director Ecaterina Scherlet precum şi Biblioteca Ştiinţifică a Universităţii de Stat „Alecu Russo”, director Elena Harconiţa, cu atribuţii de colectare / sintetizare / evaluare a datelor statistice prezentate de bibliotecile din învăţământul preuniversitar din Republică. | ro |
dc.language.iso | ro | ro |
dc.publisher | Biblioteca Ştiinţifică USARB | ro |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | biblioteci şcolare | ro |
dc.subject | indicatori statistici | ro |
dc.title | Bibliotecile învăţământului preuniversitar din Moldova: indicatori statistici pentru anul 2007 [Articol] | ro |
dc.type | Article | ro |
Appears in Collections: | Articole |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Stratan_E_bibliotecile.PDF | 733,01 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License