Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/3350
Title: | Particularităţile metodologice de proiectare a traseelor individuale de învăţare a studenţilor în cursurile electronice la informatică (pe exemplul cursului „HTML 5”). Secialitatea 532.02 – Didactica informaticii : Autoreferatul tezei de doctor în științe pedagogice |
Authors: | Cabac, Ghenadie |
Keywords: | învăţare individuală studierea informaticii cadre didactice formare profesională iniţială |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Universitatea de Stat din Tiraspol |
Citation: | Cabac, Ghenadie. Particularităţile metodologice de proiectare a traseelor individuale de învăţare a studenţilor în cursurile electronice la informatică (pe exemplul cursului „HTML 5”). Secialitatea 532.02 – Didactica informaticii : Autoreferatul tezei de doctor în științe pedagogice / Ghenadie Cabac ; Universitatea de Stat din Tiraspol. - Chişinău, 2017. - 30 p. |
Abstract: | Alegerea temei de cercetare a fost condiționată de existența unei probleme, care la o analiză mai profundă, poate fi apreciată drept una decisivă pentru rezultativitatea formării: implicarea fiecărui student în procesul de instruire. Aceasta, la rândul său, presupune soluționarea cel puțin al altor trei probleme: (a) luarea în considerație a scopurilor și a nevoilor de învățare ale studenților la proiectarea și realizarea formării; (b) modalitățile de formare la viitorii specialiști a cunoștințelor, abilităților și competențelor necesare pentru a face față schimbărilor; (c) impactul arhitecturii cognitive umane asupra proiectării sarcinilor de învățare. |
URI: | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/3350 |
Appears in Collections: | Autoreferate |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
autoreferat_teza_G_Cabac_7.06.pdf | 1,09 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License