Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/3330
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorFoca, Eugenia-
dc.date.accessioned2017-09-24T09:06:03Z-
dc.date.available2017-09-24T09:06:03Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationFoca, Eugenia. Dimensiunea etimologică şi semnificaţia termenului art-pedagogie / Eugenia Foca // Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar : Materialele conf. şt. intern. consacrată aniversării a 55-a de la fondarea Fac. de Ştiinţe ale Educaţiei, Psihologie şi Arte, 29 oct. 2015. - Bălţi. - 2015. - P. 241-249.ro
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/3330-
dc.description.abstractThis article presents the scientific content of the term art pedagogy, which comprises their analyses and systematization in order to capture specific educational potential for optimal instructive- educational problems solving. The author specifies the subject field of art pedagogy, which is different art therapy and defines main concepts of art-pedagogy.en
dc.language.isororo
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectart-pedagogiero
dc.subjectpsihologia arteiro
dc.subjectart-terapiero
dc.subjecteducaţie şi dezvoltarero
dc.titleDimensiunea etimologică şi semnificaţia termenului art-pedagogie [Articol]ro
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Foca_Dimensiunea_etimologica_culegere_conf_jubiliara_FSEPA.pdf554,37 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons