Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/3315
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Negrescu, Marina | - |
dc.contributor.author | Guţalov, Lilia | - |
dc.date.accessioned | 2017-09-19T08:02:38Z | - |
dc.date.available | 2017-09-19T08:02:38Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Negrescu, Marina. Dezvoltarea competenţelor sociale la copii de vîrstă şcolară mică în clase cu practici incuzive / Marina Negrescu, Lilia Guţalov // Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar : Materialele conf. şt. intern. consacrată aniversării a 55-a de la fondarea Fac. de Ştiinţe ale Educaţiei, Psihologie şi Arte, 29 oct. 2015. - Bălţi. - 2015. - P. 156-163. | ro |
dc.identifier.uri | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/3315 | - |
dc.description.abstract | În articolul respectiv se abordează problema formării şi dezvoltării competenţelor sociale la copiii cu dezabilităţi de vîrstă şcolară mică. Una din multiplele metode de formare şi dezvoltare a competenţelor sociale este metoda”Starul clasei”. Aplicarea metodei în clase cu practici incluzive contribuie efectiv la dezvoltarea competenţelor sociale a elevilor. | ro |
dc.language.iso | ro | ro |
dc.publisher | USARB | ro |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | competenţe sociale la copii | ro |
dc.subject | copiii cu dezabilităţi | ro |
dc.subject | metoda ”Starul clasei” | ro |
dc.subject | practici incluzive | ro |
dc.title | Dezvoltarea competenţelor sociale la copii de vîrstă şcolară mică în clase cu practici incuzive [Articol] | ro |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Articole |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Negrescu_Dezvoltarea_competentelor_culegere_conf_jubiliara_FSEPA.pdf | 479,1 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License