Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2939
Title: Strategii de dezvoltare a capacităţii de comunicare empatică părinte-copil (cazul copilului cu ces) [Articol]
Authors: Briceag, Silvia
Keywords: empathic communication
rapport parent-child
development strategies
comunicare empatică
raport părinte-copil
strategii de dezvoltare
Issue Date: 2016
Publisher: USARB
Citation: Briceag, Silvia. Strategii de dezvoltare a capacităţii de comunicare empatică părinte-copil (cazul copilului cu ces) / Silvia Briceag // Conferinţa ştiinţifico-practică internaţională "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii", ed. a 2-a, 07 octombrie 2016 = II Международная научно-практическая конференция "Инклюзивное образование: направления, проблемы, решения". – Bălţi : [s.n.], 2016. – P. 244-249.
Abstract: This paper presents several categories of parents who raise and educate children with SEN, development strategies of empathic communication in rapport parent-child (if the child is with SEN), it describes the performant ale functions of empathy in the relationship parent - child with SEN. (SEN- special educational needs).
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2939
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Briceag_S_strategii_de_dez.pdf688,57 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons