Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2863
Title: | Comunicarea informaţiei, etica utilizării informaţiei, metode de evitare a plagiatului şi a dreptului de autor, folosirea unui soft de detectare a plagiatului. Procesul de citare şi prezentare a referinţelor. Softuri personale de gestiune a referinţelor bibliografice: EndNote, Mendeley, Zotero (adăugarea, organizarea, citarea referinţelor) [on-line] |
Authors: | Nagherneac, Anna Ţurcan, Elena Magher, Marina Lîsîi, Ala |
Keywords: | comunicarea informaţiei cultura informaţiei etica utilizării informaţiei plagiat |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Biblioteca Ştiinţifică USARB |
Citation: | Comunicarea informaţiei, etica utilizării informaţiei, metode de evitare a plagiatului şi a dreptului de autor, folosirea unui soft de detectare a plagiatului. Procesul de citare şi prezentare a referinţelor. Softuri personale de gestiune a referinţelor bibliografice: EndNote, Mendeley, Zotero (adăugarea, organizarea, citarea referinţelor) [on-line] / A. Nagherneac. M. Magher, E. Ţurcan, A. Lîsîi ; Bibl. Şt. a Univ. de Stat “Alecu Russo” din Bălţi. – Bălţi, 2016. - (Bazele culturii informaţiei : curs universitar. Tema 4). |
Abstract: | Cursul universitar „Bazele culturii informaţiei” tratează dezvoltarea competenţelor informaţionale ale studenţilor, formarea unui stil de gîndire critică, adecvat cerinţelor societăţii informaţionale, exprimat prin capacitatea de analiză a mediului informaţional, adaptarea la mediul tehnologic performant prin utilizarea instrumentelor, resurselor de la distanţă, acces deschis, obţinerea abilităţilor necesare de instruire şi cercetare pentru formarea specialiştilor de înaltă calificare. |
URI: | http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2863 |
Appears in Collections: | Cultura informaţiei |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
nagherneac.pdf | 19,54 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License