Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2774
Title: Necesitatea implementarii mixului de marketing în instituţiile de învăţământ superior [Articol]
Authors: Tcaci, Carolina
Keywords: mix de marketing
marketing
instituţii superioare de învăţământ
marketing educaţional
Issue Date: 2005
Publisher: USARB
Citation: Tcaci, Carolina. Necesitatea implementarii mixului de marketing în instituţiile de învăţământ superior / Carolina Tcaci // Calitatea formării specialiştilor în învăţământul superior: strategii, forme, metode : Materialele Conf. şt. Int. consacrate aniversării a 60-a de la fundarea Univ. de Stat "Alecu Russo", 5-7 oct. 2005. – Bălţi : Presa universitară bălţeană, 2005. – Vol. 1. – P. 33-35. – ISBN 9975-931-97-9.
Abstract: În articol se abordează problema implementarii mixului de marketing în instituţiile de învăţămînt superior, se propun un şir de acţiuni şi măsuri, ce ar permite instituţiei de învăţământ superior să se diferenţieze de concurenţi, să ocupe un loc favorabil pe piaţa serviciilor educaţionale, să studieze tendinţele de dezvoltare a acesteia, cum ar fi cele sugerate de activtatea de marketing.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2774
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tcaci_C_mix_marketing.pdf475,1 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons