Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2741
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPădureac, Lidia-
dc.date.accessioned2016-11-29T13:09:55Z-
dc.date.available2016-11-29T13:09:55Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationPădureac, Lidia. Orientarea axiologică a studenţilor în spaţiul reformei învăţămîntului / Lidia Pădureac // Calitatea formării specialiştilor în învăţământul superior: strategii, forme, metode : Materialele Conf. Şt. Intern. consacrate aniversării a 60-a de la fundarea Univ. de Stat „Alecu Russo”, 5-7 oct. 2005. – Bălţi: Presa universitară bălţeană, 2005. – Vol.2. – P. 142-145. – ISBN 9975-931-97-9.ro
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2741-
dc.description.abstractPopularitatea valorilor general – umane scade creînd premise pentru o criză generală. Rolul principal în stoparea acestui proces de degradare revine învăţămîntului. Societatea europeană prin Procesul de la Bologna propune crearea unui cadru de posibilităţi egale pentru ca fiecare în dependenţă de capacităţi, îndemînări, aptitudini, creativitate, gîndire să-şi poată afirma profesionalismul. Pe parcursul istoriei, omul totdeauna şi-a dorit libertatea. Actualmente tinerii se pot bucura de această libertate, rămînînd a o direcţiona spre binele întregii societăţi – reforma le oferă multe posibilităţi care ar putea fi utilizate doar în cazul pregătirii prin autoorganizare şi activism într-un cîmp axiologic.ro
dc.language.isororo
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectorientare axiologicăro
dc.subjectreformă a educaţieiro
dc.subjectproces educaţionalro
dc.titleOrientarea axiologică a studenţilor în spaţiul reformei învăţămîntului [Articol]ro
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Padureac_L_orientare_axiologica.pdf416,48 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons