Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2740
Title: Racordarea interogării multiprocesuale la elaborarea sarcinilor didactice pe nivele [Articol]
Authors: Nicorici, Maria
Keywords: interogare multiprocesuală
sarcini didactice
taxonomia obiectivelor
Issue Date: 2005
Publisher: USARB
Citation: Nicorici, Maria. Racordarea interogării multiprocesuale la elaborarea sarcinilor didactice pe nivele / Maria Nicorici // Calitatea formării specialiştilor în învăţământul superior: strategii, forme, metode : Materialele Conf. Şt. Intern. consacrate aniversării a 60-a de la fundarea Univ. de Stat „Alecu Russo”, 5-7 oct. 2005. – Bălţi: Presa universitară bălţeană, 2005. – Vol.2. – P. 96-103. – ISBN 9975-931-97-9.
Abstract: Actualmente prezintă interes necesitatea şi importanţa implementării “Interogării multiprocesuale” – tehnică a programului Lectură, Scriere pentru Dezvoltarea Gândirii Critice. Utilizarea acestei tehnici în cadrul orelor este foarte benefică, si utilă atât pentru profesor, cât şi pentru student, fiindcă atestă concomitent nivelul profesionalismului, măiestria dascălului şi al respondentului de a lansa şi răspunde la întrebări adecvate situaţiei.
URI: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2740
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nicorici_M_sarcini_didactice.pdf592,03 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons