Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2737
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMorari, Marina-
dc.date.accessioned2016-11-29T12:32:35Z-
dc.date.available2016-11-29T12:32:35Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationMorari, Marina. Autoevaluarea ca factor de sporire a calităţii procesului educaţional universitar / Marina Morari // Calitatea formării specialiştilor în învăţământul superior: strategii, forme, metode : Materialele Conf. Şt. Intern. consacrate aniversării a 60-a de la fundarea Univ. de Stat „Alecu Russo”, 5-7 oct. 2005. – Bălţi: Presa universitară bălţeană, 2005. – Vol.2. – P. 84-86. – ISBN 9975-931-97-9.ro
dc.identifier.urihttp://dspace.usarb.md:8080/jspui/handle/123456789/2737-
dc.description.abstractAutoevaluarea stabileşte eficienţa globală a procesului la sfârşitul desfăşurării lui sau al unei etape a acestuia. În practica universitară deja sunt implementate diverse metode, tehnici şi procedee de autoevaluare a studentului, cele mai răspândite fiind testele. În acest sens, prezintă un interes deosebit viziunea lui Tousignant despre tipurile de evaluare: normativă şi criterială. Dacă evaluarea normativă compară comportamentele unui individ cu acelea ale indivizilor din acelaşi grup, apoi evaluarea criterială compară comportamentele unui individ cu cele care ar trebui să le manifeste el.ro
dc.language.isororo
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internațional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectproces educaţionalro
dc.subjectcalitatea educaţieiro
dc.subjectevaluarea studenţilorro
dc.titleAutoevaluarea ca factor de sporire a calităţii procesului educaţional universitar [Articol]ro
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Articole

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Morari_M_autoev.pdf459,73 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons